L’encerrinamiento de M. José Ferrando (PP) contra la luenga aragonesa en una Comisión de Cultura y Educación

Dimpués d’haber-nos feito creyer, en una lechislatura pa oblidar, que mesmo María José Ferrando (PP) podría treballar por l’aragonés en a Lei de 2013. Agora en l’oposición, lo PP amuestra lo suyo costau más intrasichent con a luenga aragonesa. Ista vegada en una Comisión d’Educación y Cultura que teneba la unica fin de conoixer os plans d’o nuevo Director Cheneral de Politica Lingüistica. Astí tamién se podioron sentir unatra vegada as posicions d’os diferents Partius Politicos d’as Cortz, arredol d’un tema d’extrema urchencia.

(cas) La obsesión de M. José Ferrando (PP) contra la lengua aragonesa en una Comisión de Cultura y Educación

Después de habernos hecho creer, en una legislatura para olvidar, que incluso María José Ferrando (PP) podría trabajar por el aragonés en a Ley de 2013. Ahora en la oposición, el PP enseña su lado más intransigente con la lengua aragonesa. Esta vez en una Comisión de Educación y Cultura que tenía el único fin de conocer los planes del nuevo Director General de Política Lingüística. Allí también se pudieron oír otra vez las posiciones de los diferentes Partidos Políticos de las Cortes, alrededor de un tema de extrema urgencia.

(cat) L’obsessió de M. José Ferrando (PP) contra la llengua aragonesa en una Comissió de Cultura i Educació

Després d’haver-nos fet creure, en una legislatura per oblidar, que fins i tot María José Ferrando (PP) podria treballar per l’aragonès en a Llei de 2013. Ara a l’oposició, el PP ensenya el seu costat més intransigent amb la llengua aragonesa. Aquesta vegada en una Comissió d’Educació i Cultura que tenia l’única finalitat de conèixer els plans del nou Director General de PolíticaLingüística. Allà també es van poder sentir una altra vegada les posicions dels diferents partits polítics de les Corts, al voltant d’un tema d’extrema urgència.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s